رشت-هویت گیلان:مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان همسو با رویکردهای دولت الکترونیک و به منظور پاسخگویی به سوالات و مشکلات بیمه ای شهروندان از ساعت دوازده و نیم تا چهارده روز بیست و سوم آبان در مرکز سامد استانداری به شکل تلفنی ارتباط زنده خواهد داشت .

به گزارش هویت گیلان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در ادامه رویکرد دولت الکترونیک و حسب تمهیدات اتخاذی از طریق مبادی مربوطه در استانداری گیلان ، کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی استان با حضور در مرکز سامد ( سامانه ارتباط مردم و دولت ) به شکل تلفنی به سوالات مردم پاسخگوئی نموده و مشکلات آنها را رسیدگی خواهد نمود .

بر این اساس علاقمندان میتوانند از ساعت ۱۲:۳۰ لغایت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه با تماس از طریق شماره ۱۱۱ از این فرصت استفاده نموده و مستقیماً با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفتگو نمایند .

همچنین به اطلاع شهروندان محترمی که در این مدت با این مرکز تماس گرفته ولی به دلیل زمان اندک برنامه امکان ارتباط برای آنها فراهم نشده میرساند که با اخذ شماره های تماس آنها از مسئولین ذیربط ، در اولین فرصت از طریق مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی گیلان با آنها ارتباط برقرار شده و مسائل آنها رسیدگی خواهد شد .