رودبار-هویت گیلان:عموپور رئیس شورای ترافیک شهرستان رودبار از تامین کامل بنزین در جایگاههای سوختگیری سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش هویت گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار:طهمورث عموپور فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان رودبار “امشب جمعه” با اعلام این خبر گفت: با توجه به بازگشت مسافران از گیلان و تشکیل صفوف در جایگاه های سوخت بنزین شهرستان، هیچ کمبودی برای تامین سوخت بنزین در جایگاههای سوختگیری وجود ندارد.

وی ضمن قدردانی از مجموعه پرسنل خدوم فرماندهی انتظامی و اعضای شورای ترافیک شهرستان، افزود: با حضور میدانی پلیس راهور و اعضای شورای ترافیک، تردد خودروها در شهر رودبار به صورت عادی در حال انجام است و هیچگونه گره ترافیکی در سطح شهرهای شهرستان وجود ندارد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان با تاکید بر یک طرفه شدن مسیر قطعه آزادراه منجیل-رودبار از سمت مسیر شهر رودبار ،تصریح کرد: با تدابیری که انجام شد، تردد خودروها در مسیر “شهر رودبار و منجیل” درحال انجام است.

وی در پایان اشاره به خدمات دهی مطلوب مجتمع های خدمات رفاهی شهرستان کرد و گفت: تمامی مجتمع های خدمات رفاهی شهرستان رودبار فعال و درحال خدمات رسانی به مسافران هستند.