رشت-هویت گیلان:رئیس مرکز عالی علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان از آغاز ثبت نام دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خبر داد. سرهنگ " محمدرضا روشن " در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس از آغاز ثبت نام دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای پذیرش مهر1403 خبر داد.

به گزارش هویت گیلان ؛ وی در ادامه گفت: دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم برای ثبت نام مقطع کاردانی و فارغ التحصیلان همه گرایش های کاردانی برای ثبت نام مقطع کارشناسی میتوانند با در دست داشتن مدارک لازم به مرکز علمی کاربردی واقع در میدان گیل- ابتدای جاده تهران مراجعه نمایند.

 رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی در تبیین فرآیند جذب و تنوع رشته ها افزود: این مرکز که منتسب به فراجاست؛ مجری سرفصل ها و مقررات آموزشی وزارت علوم بوده و کلیه دانش آموختگان این مرکز مدرک تحصیلی مصوب و قابل ترجمه از وزارت علوم دریافت می نمایند و طول دوره همانند سایر دانشگاههای دولتی می باشد.

وی با اشاره به افزوده شده رشته های جدید در این مرکز بیان داشت: بحمدالله در پذیرش جدید، علاوه بر گرایشات مختلف در رشته حقوق که دارای سطح علمی و کیفیت بسیار مطلوبی در این مرکز برخوردار است؛ برای جوانان علاقمند که دلمشغولی بازار کار و اشتغال را دارند، رشته های طراحی سایت، حسابداری و مترجمی زبان از مهرماه افزوده گردیده و امکان پذیرش بدون کنکور ایجاد شده است.

سرهنگ روشن بیان اینکه در این مرکز کیفیت آموزش و بهره گیری از اساتید مجرب و دارای تجربه از اولویت هاست افزود: رسالت علمی کاربردی، ارائه آموزشها با تلفیق علم کلاسیک و تجربیات ارزشمند است که در این راستا از مدرسان تأیید شده توسط وزارت علوم که عمدتاً از مسئولان اجرایی استان و دارای رزومه تجربی قوی بوده استفاده می گردد که تأثیر گذاری شایانی در درک مطالب و انتقال مباحث به دانشجویان ایفا می کند.

وی در پایان به تسهیلات و امتیازات این مرکز اشاره نموده و گفت: به منظور رفاه حال کارمندان و کسانی که قصد اشتغالی همزمان با تحصیل دارند، کلیه کلاسها و آزمونها بعداز ظهر ها برنامه ریزی شده و شهریه در نظر گرفته شده بسیار ارزان تر از سایر دانشگاههای شهریه پرداز است که از آن شهریه هر ترم تخفیف و تقسیط نیز در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، متقاضیان میتوانند ابهام و سوالات خویش را بصورت حضوری و یا تماس با شماره های ذکر شده،در میان بگذارند: ۰۹۰۳۹۸۷۴۱۰۶ ــ ۰۱۳۲۱۸۲۱۴۳۹ــ ۰۱۳۲۱۸۲۱۲۷۷