رشت-هویت گیلان:معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: امروز خط مقدم ، تکریم و خدمت به مردم است در این راستا احداث ساختمان های اداری مناسب ، فضایی برای ارائه خدمات بیشتر و تکریم مردم است.

به گزارش هویت گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت گیلان ؛حسین رنجبران معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان بیمه سلامت ایران در جلسه شورای اداری شهرستان فومن و آئین افتتاح ۴ ساختمان اداری ملکی بیمه سلامت ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد:تنها با تفکر بسیجی و جهادی است که می توان ۴ پروژه را در یک روز افتتاح کرد.

وی ضمن تشکر از مسوولان استان افزود:افتتاح این پروژه ها با حمایت ها ، تلاش ها و پیگیری های مسوولان استان بوده است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان بیمه سلامت ایران خاطرنشان کرد:در دهه ۶۰ ، خط مقدم شلمچه و فاو بود در حال حاضر خط مقدم خدمت به مردم است و رئیس جمهور نیز در راه خدمت به مردم شهید شدند.

وی با تاکید بر اینکه تکریم و نوکری مردم ، خط مقدم است ، تصریح کرد: احداث ساختمان های اداری و مهیا کردن شرایط فیزیکی مناسب موجب می شود مردم در آرامش و با تکریم خدمات دریافت کنند‌.

وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان بهره ور شناخته شده است ، خاطرنشان کرد: سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان بهره ور رتبه اول را بین تمام سازمان ها و ادارات کسب کرده است که نشان دهنده عملکرد شاخص بیمه سلامت بوده است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت:امید است در راه ارائه خدمات به مردم با قدم های استوارتر گام برداریم‌ و با تلاش شبانه روزی خادم مردم باشیم‌.