رشت-هویت گیلان:در این نشست که به همت سازمان نظام روانشناسی و کانون سلامت روان دانشگاه ازاد اسلامی برگزار شد،جزییات قانون جدید صدور پروانه نظام روانشناسی به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و دانشجویان فرصتی عالی برای پرسش و پاسخ و رفع ابهامات خود در این زمینه پیدا کردند.

به گزارش هویت گیلان ؛ در این نشست که به همت سازمان نظام روانشناسی و کانون سلامت روان دانشگاه ازاد اسلامی برگزار شد،جزییات قانون جدید صدور پروانه نظام روانشناسی به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و دانشجویان فرصتی عالی برای پرسش و پاسخ و رفع ابهامات خود در این زمینه پیدا کردند.

دکتر محسن مشکبید حقیقی، ریاست محترم  شورای استانی نظام روانشناسی و مشاوره گیلان ، با حضور گرم و صمیمی خود، تجارب گرانبهایشان را به اشتراک گذاشتند.

حضوردکتر قاسمی، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، نیز به این جمع علمی رونق بخشید و فرصتی مغتنم برای دانشجویان فراهم کرد تا از رهنمودها و راهنمایی‌های این عزیزان بهره‌مند شوند.

همینطور حضور مدیر گروه رشته روانشناسی خانم دکتر مقتدر برای دانشجویان بسیار مسرت بخش بود .

دانشگاه آزاد واحد رشت میزبان جمعی پرشور از دانشجویان فعال و توانمند رشته روانشناسی بود، جایی که شور و اشتیاق علم‌آموزی با تجربه ارزشمند بزرگان این عرصه به هم آمیخت.

بی شک، این نشست ارزشمند، گامی مهم در راستای ارتقای دانش و مهارت‌های حرفه‌ای دانشجویان روانشناسی بود و انگیزه مضاعفی برای تلاش و کوشش در مسیر موفقیت به آنان بخشید.