رشت-هویت گیلان:مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت:با همت هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها،  ۴۸۷ برنامه فرهنگی، ورزشی و 3 طرح عمرانی در این هفته برگزار و افتتاح می شود.

به گزارش هویت گیلان ؛ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد:شعار هفته تربیت بدنی سال جاری “ورزش خانواده شاد و ایران قوی ” می باشد.

وی در تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: با همت هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها،  ۴۸۷ برنامه فرهنگی، ورزشی و ۳ طرح عمرانی در این هفته برگزار و افتتاح می شود.

آرمان گفت :این برنامه های ورزشی در سطح استان ، شهرستان ها ، بخش ها ، روستاها و در همه اماکن ورزشی توام با نشاط اجتماعی برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان از برگزاری نمایشگاه “عزت و پیشرفت” از ۳۰ مهر الی ۳ آبان ماه سال جاری برای اولین بار در استان خبر داد و گفت:این نمایشگاه با حضور تولید کنندگان اقلام ورزشی در استان بمنظور نمایش دستاوردهای این تولیدکنندگان و برداشتن واسطه گری در خرید محصولات در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود‌.

وی یادآور شد:تولیدکنندگان اقلام ورزشی در استان به لحاظ برخورداری از تسهیلات مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قرار می گیرند.

آرمان گفت: افتتاح چمن مصنوعی مینی فوتبال رحیم آباد رودسر ، چمن مصنوعی زمین اصلی و تمرینی مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت و افتتاح فاز اول و دوم دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره ) رشت با ۳۱ میلیارد تومان اعتبار در هفته تربیت بدنی و ورزش، سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

وی ؛ گلباران مزار شهدا ، تجلیل و دیدار با خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان ورزش ، برگزاری اولین نمایشگاه و جشنواره تجلیل از فعالان صنعت ورزش کشور با عنوان جشنواره عزت و پیشرفت در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت ، افتتاح و تجهیز خانه های روستایی ، سخنرانی مدیرکل و حضور جامعه ورزش و جوانان در نماز جمعه تمامی شهرستانها ، برگزاری مسابقات ، همایش ها و جشنواره های همگانی ، بومی محلی و ورزش صبحگاهی ، اهداء خون جامعه ورزش در راستای مسئولیت اجتماعی ، برگزاری نشست هم اندیشی با هیاتهای ورزشی ، حضور مدیرکل در برنامه های تلویزیونی و … را از مهمترین برنامه های این هفته در گیلان عنوان کرد.

آرمان در خصوص چمن نصب شده در ورزشگاه عضدی رشت خاطرنشان کرد:ورزشگاه عضدی چمن نامناسبی داشت ، جمع کردن آن چمن و تبدیل آن به چمن مناسب کار آسانی نبود، چمن طبیعی و مناسب نصب شد و در هنگام بارندگی قطره ای آب در زمین ورزشگاه عضدی جمع نمی شود.

وی یادآور شد: صندلی های ورزشگاه عضدی جمع آوری و صندلی های جدید جاگذاری شدند ، سکوی اول انجام شد و ۱۱۱۰ صندلی دیگر باید نصب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد:تا یکماه آینده صندلی ها نیز نصب می شوند و با تخصیص اعتبارات اقدامات دو سکوی دیگر نیز انجام می شود‌.

وی گفت:۶۴ درصد متقاضیان تا پایان شهریور ماه سال جاری تسهیلات ازدواج را دریافت کردند.

  • نویسنده : رشت-هویت گیلان:سمانه عادلی راجیری