رشت-هویت گیلان:رمضانی به احداث هتل ۲۲ طبقه در رشت اشاره کرد و گفت : متاسفانه همراهی های لازم در این باره از سوی برخی از دستگاه ها وجود ندارد و طولانی شدن فرآیند اداری یقینا موجب فراری شدن سرمایه گذار می شود و انتظار داریم رسانه ها با فضا سازی های لازم در این باره به مجموعه مدیریت شهری رشت یاری برسانند.

به گزارش هویت گیلان ؛ رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت نیز در نشست خبری اعضای شورا با اشاره به اینکه، با همراهی رسانه ها می توانیم مشکلات شهر رشت را برطرف کنیم اظهار کرد: پیشاپیش حلول سال نو را که با ماه مبارک رمضان متقارن شده است تبریک و تهنیت می گویم.

هادی رمضانی با بیان اینکه کمیسیون توسعه پایدار از کمیسیون های جدید شورا است افزود: این کمیسیون بیشتر با رویکرد سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی و اموری این چنینی را بررسی می کند .

وی با تاکید به اینکه هوشمند سازی شهر یکی از مباحث مورد توجه کمیسیون است بیان کرد: با این کار از بروکراسی های پیچیده و کاغذ بازی های مداوم جلوگیری می شود و میتوانیم با هوشمند سازی در سطح شهر مشکلات فراوانی را برطرف کنیم و در بودجه سال ۱۴۰۲ برای تحقق این مهم بودجه خوبی در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون هوشمند سازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بسیار تاکید دارند و حوزه مدیریت شهری نیز باید از این پتانسیل بهره مند شود و کمیسیون توسعه پایدار در تلاش است تا زمینه های این مهم را فراهم کند .

رمضانی به احداث هتل ۲۲ طبقه در رشت اشاره کرد و گفت : متاسفانه همراهی های لازم در این باره از سوی برخی از دستگاه ها وجود ندارد و طولانی شدن فرآیند اداری یقینا موجب فراری شدن سرمایه گذار می شود و انتظار داریم رسانه ها با فضا سازی های لازم در این باره به مجموعه مدیریت شهری رشت یاری برسانند.

وی با اشاره به دیدار اخیر شورا با معاون وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور بیان کرد:  در آن دیدار و با پیگیری های شورا و  با دستور معاون وزیر صنایع دستی به زودی اتفاقات خوبی در راستای احداث هتل ۲۲ طبقه در رشت رقم می خورد و در موضوع رصد خانه نیز در سال جدید سرمایه گذار برای این حوزه ورود می کند و آسمان نمایی که در این رصد خانه وجود دارد بسیار بزرگتر از نمونه های موجود در دیگر شهرهای کشور است .