رشت-هویت گیلان:مسعود عباس نژاد بر ضرورت راه اندازی اکیپ های تخصصی استقبال از بهار در شهر رشت و لزوم لکه‌گیری آسفالت معابر آسیب دیده در اثر بارندگی های اخیر تاکید کرد.

به گزارش هویت گیلان ؛ رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به ضرورت برنامه ریزی جهت استقبال از بهار اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون در آستانه آخرین ماه سال قرار داریم و رشت هم از شهرهای گردشگرپذیر است اهمیت طرح های استقبال از بهار برای ما دوچندان می شود. پیشنهاد میکنم در کنار اقدامات سایر ادارات برای رفع نقص های موجود در حوزه های تخصصی خودشان، شهرداری رشت نیز با راه اندازی اکیپ های تخصصی استقبال از بهار از فرصت کوتاه باقیمانده تا سال نو نهایت استفاده را کرده و اقدام به رفع معضلات، زیباسازی و آراستگی محیط‌های شهری نماید.

مسعود عباس‌نژاد ادامه داد: مدیریت شهری رشت در سالیان گذشته اقداماتی همچون لکه گیری معابر، شستشو و رنگ آمیزی المان‌های شهری، آذین بندی و ریسه بندی معابر اصلی، گلکاری و اجرای فرش گل، دیوار نگاری، نقاشی دیواری و نصب المان‌های متناسب با ایام نوروز را در دستور کار قرار می داد که امسال نیز انتظار داریم که این اقدامات انجام شود و در کنار این اقدامات، یک اقدام بارز و جدید توسط هر منطقه انجام گیرد و همچنین برنامه های فرهنگی درخور شهر و شهروندان را شاهد باشیم.

وی به مشکلات آسفالت معابر اشاره کرد و بیان کرد: علاوه بر آسفالت معابری که از قبل دارای مشکل بوده، نقاطی نیز به دلیل بارندگی های اخیر در مسیرهای اصلی دچار مشکل شده است که باعث نارضایتی شهروندان و آسیب به خودروها می شود که باید هر چه زودتر شناسایی و مشکلات آنها رفع گردد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهر رشت در زمستان معمولا آب و هوای مساعدی برای آسفالت معابر ندارد، افزود: شهرداری رشت باید نهایت بهره را از روزهای آفتابی برده و برای آن برنامه داشته باشد و حتی یکروز را برای لکه گیری از دست ندهد.