رشت-هویت گیلان:آری آمدن شهدا گمنام نشانی دارد . نشان از اقتدار و ماندگاری ایران اسلامی و دفاع از ولی فقیه زمانه .

به گزارش هویت گیلان به نقل از خبرنگار دفاع پرس از رشت، سمیه اقدامی در یادداشتی…

تقویم شیعه وقتی به فاطمیه می رسد حال و هوای خاصی در بین دوستداران و شیعیان حضرت مادر می رسد و طی سالهای اخیر هم این حال و هوا گره با نام و یاد شهدای گمنام تفحص شده خورده و فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س) در هودجی سه رنگ باز می گردند تا حال و هوای دلهای غبار گرفته مان را صیقلی دوباره زنند .

نمی دانم چه حس و حالی دارید آن زمان که دستان گنهکارمان بر روی تابوت های مردان مرد می رسد چه نوا و چه سر درونی دارید که به شهدا بگویید ؟ همان شهدای گمنامی که هر بار از هر کجای مناطق جنگی ایران و عراق به آغوش گرم مردم ایران می رسند التیام بخش چه دردها و حوائج و خواسته می شوند؟ اما این را خوب می دانم که با آمدن یوسف های عاشق تازه از سفر برگشته اتفاقی نیست و حضور و ظهور تک تک این مردان خدا در هر حسینیه، مسجد، دانشگاه و پارک ها نشان از این دارد که شهدای گمنام حتی در گمنامی خود تلنگری به پشت میز نشسته ها و طالبان علم و دانش و بازاریان و زن و کودک می زنند که حواستان باشد به واسطه خون ما بوده که اینگونه آزاد و رها در ایران اسلامی زندگی می گذرانید ، باید زیر لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار به آرمانهای امام راحل و شهدا باشید و ولایت فقیه را قدران باشید.

آری آمدن شهدا گمنام نشانی دارد . نشان از اقتدار و ماندگاری ایران اسلامی و دفاع از ولی فقیه زمانه . در این آمد و شد تابوتها و بدرقه ۴۰۰ مرد آسمانی همه باید به خود بیاییم که برای حفاظت و حراست از کیان انقلاب و نرسیدن دست ناپاکان و نامحرمان همیشه بیدار باشیم و در وانفسای شعارهای فریبنده دشمن که به دنبال ترویج بی عفتی و بی حیایی زنان و بی غیرتی مردان هستند سره را از ناسره تشخیص دهیم و پای تابوت سه رنگ شهدا قول دهیم تا به اهداف و وصایای شهدا خصوصا در باب حجاب و عفاف و شناخت اهداف خود فروختگان داخلی و اجانب خارجی هوشیار باشیم و همانند حضور فاطمه زهرا سلام الله “جان فدا ” ولی فقیه زمان باشیم و همچون شهدای گمنام و سردار شهید سلیمانی در زمان غبار فتنه شبانه روز بیدار و هوشیار باشیم و برای اعتلای فرهنگ شهادت و مقاومت جانانه بر سر آرمان‌ها بمانیم و با اتحاد کشورهای مسلمان در ریشه کن کردن اهداف شوم دشمنان خبیث لحظه ای آرام نگیریم و غافل از جامعه و فضای مجازی و جنگ رسانه ها نباشیم چرا که تمام سرمایه دشمن در این فضای معطوف شده و ما در این جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمنان می بایست همانند آنها رفتیم و در شرایط کنونی نه سر سازش داشته باشیم و نه سکوت کنیم و نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر از ولی فقیه حرکت کنیم و هر کداممان یک سرباز برای انقلاب اسلامی ایران باشیم همچون حاج قاسم شهید .

  • نویسنده : یادداشت///سمیه اقدامی سندی