رشت-هویت گیلان:طی حکمی از سوی سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران ، مرتضی حاتم به عنوان اولین مدیر بومی بانک صادرات گیلان منصوب و از زحمات بهزاد قهرمانی مدیر اسبق قدردانی شد.

به گزارش هویت گیلان ؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرشعب بانک صادرات گیلان با حضور ایرج نیک اختر مشاور مدیرعامل و معاون اعتباری بانک صادرات ایران ، محمود حاتمی مدیر امور شعب منطقه شمال و همچنین مدیران استانی از جمله اولیائی مدیرکل جذب سرمایه گزاری استانداری و خداشناس معاون بانک ملی و نماینده کمیسیون هماهنگی بانکها به همراه کارکنان صف و ستاد بانک صادرات در محل سالن آمفی تئاتر اداره مرکزی استان گیلان برگزارشد.

معاون اعتباری بانک صادرات ایران ضمن تشکر و قدردانی از بهزاد قهرمانی، حضور ایشان در دوران خدمت در استان زرخیز گیلان را بسیار ارزشمند خواند و مرتضی حاتم را مدیری لایق و با تجربه ، و مردم گیلان را با صفا، سختکوش و مهربان توصیف و از کلیه کارکنان ، همیاری با مدیر جدید را خواستار شد.

نیک اختر حفظ ارتقاء جایگاه استان در سهم بازار را بسیار مهم تلقی کرد و دستیابی به سهم اول بازار با عنایت به صنعت عظیم کشاورزی ، دامپروری، گردشگری و … را دور از دسترس ندانست و از همه ی کارکنان خواست برای رشد و ارتقای بانک صادارت ایران در نیمه ی دوم از سال تلاشی مضاعف را از خود نشان دهند .

بهزاد قهرمانی مدیر شعب بانک صادرات گیلان ابتدا گزارشی از عملکرد استان در بخش‌های مختلف از سال ۱۳۹۹ تاکنون ارائه و اذعان کرد: تلاش کلیه کارکنان در همه سطوح سازمانی در دستیابی به اهداف تنظیم شده بسیار ارزشمند بوده و از زحمات همکاران کمال تشکر و قدردانی را دارم.

قهرمانی مردم‌مداری و مشتری‌محوری را از اولویت‌های مهم در دوران کاری خود برشمرد و عملکرد خوب استان گیلان طی ۲۹ ماه از زمان تصدی خویش را مرهون تلاش و سخت‌کوشی و همراهی کارکنان استان عنوان کرد.

در پایان ایرج نیک اختر معاون اعتباری بانک صادرات ایران، حکم انتصاب مرتضی حاتم به عنوان مدیرشعب استان گیلان را به وی اعطا و برای ایشان و سایر همکاران استان آرزوی توفیق از درگاه احدیت نمود .

در قسمتی از حکم آمده است :

” نظر به شایستگی و سوابق ، جنابعالی به عنوان مدیریت شعب بانک صادارت گیلان منصوب می شوید تا با بهره مندی از دانش و تجربه خود این بانک را در دستیابی به اهداف تنظیم شده یاری نمائید .”

لازم به ذکر است ؛ مرتضی حاتم پیش تر تصدی معاونت امور شعب و بازاریابی بانک صادرات را در استانهای زنجان و مازندران عهدار بوده و اولین مدیر بومی استان گیلان است که با تلاش و همتی مضاعف به این افتخار نائل گردیده است .

مرتضی حاتم مدیر جدید شعب بانک صادرات گیلان متولد ۱۳۵۲ ، شهرستان رشت ، فوق لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه مدیریت صنعتی تهران است که سوابقی همچون روسای شعب بانک صادرات در شهرستان رشت و همچنین مسوولیت واحدهای ستادی در اداره مرکزی بانک صادرات گیلان داشته است.

وی همچنین معاونت مالی و اداری بانک صادرات استان زنجان ، معاونت مالی و اداری و همچنین معاونت بازاریابی و اعتباری بانک صادرات استان مازندران را در کارنامه پرافتخار و درخشان خود دارد.