رشت-هویت گیلان:فرماندار رشت با ارسال پیامی، فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش هویت گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی با ارسال پیامی فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.
 

                                                            بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه اربعین واقعه ای قرار داریم که هنوز پس از حدود چهارده قرن صولت و قدرت یزیدیان زمان را درهم می‌شکند؛ و با حضور از سر ارادت و خارج از مرزبندی‌های رایج دینی، مذهبی و قومیتی عقیده مندان به گفتمان عاشورا، ظرفیت جهانی قیام اباعبدالله و جامعیت چهره فرازمانی ایشان را به نمایش گذارده و گواهی است بر قطعیت پیروزی نهایی حق بر باطل.

مراسمی معنوی و معرفتی که با راهپیمایی جابر بن عبدالله انصاری از کبار صحابه رسول الله(ص) آغاز و تا به امروز با شکوه فراوان در جریان است.

سر ماندگاری قیام عاشورا را باید در بیان سفیر بزرگ کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها جست که میفرماید: “ما رأیت الا جمیلاً” و بی شک با تمام تلاش‌های دین ستیزان تاریخ و عافیت طلبان اعصار، خداوند خود نگهدار این بزرگترین حماسه دینی خواهد بود زیرا که “إِنَّ اللَّهَ جَمِیلٌ یُحِبُّ الْجَمَال” و عاشورا سراسر شکوه و زیبایی است.

اینجانب نیز همگام با شما برادران و خواهران مومن، ضمن گرامیداشت یاد و تسلیت اربعین شهدای کربلا، بر این باورم که اربعین همایش سربازان چشم به راه فرمانده و تریبون نشر معارف اصیل اسلامی است و از درگاه خداوند بزرگ آرزومندم تا تمامی ارادتمندان مکتب اهل بیت علیهم السلام به این بیان نبی مکرم اسلام سرافراز باشند که می فرماید: “مَن أحَبَّ قَوما حُشِرَ مَعَهُم ، ومَن أحَبَّ عَمَلَ قَومٍ اُشرِکَ فی عَمَلِهِم”.

                                                   
  حمید رضا امام پناهی

فرماندار شهرستان رشت