رشت-هویت گیلان:رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان روز قدس را روز یادآوری رسوایی صهیونیسم جهانی و بیداری امت آزاده جهان اسلام دانست و جامعه دانشگاهی را به حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس فراخواند.

به گزارش هویت گیلان نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن صدور پیامی  به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، از حضور آگاهانه و مسئولانه جامعه دانشگاهیان در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

نام‌گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک و وحدت‌آفرین رمضان با تدبیر داهیانه و هوشمندانه امام خمینی (رض) به‌عنوان روز جهانی قدس، نمادی از اتحاد و انسجام جامعه اسلامی به حمایت از امت مسلمان و مردم مظلوم فلسطین بود.

روز قدس، روز یادآوری رسوایی صهیونیسم جهانی و روز بیداری امت آزاده و واحد جهان اسلام بوده و وظیفه‌ای شرعی و انسانی هر آزاده‌ای است تا در جهت پشتیبانی از آرمان‌های اسلام جهان‌شمول و حمایت بین‌المللی از حقوق به‌حق ملت فلسطین، گام بردارد.

این‌جانب ضمن اعلام حضور پرشور و همبستگی آگاهانه و مسئولانه جامعه دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به سیل خروشان راهپیمایی روز جهانی قدس، پیروزی اسلام بر کفر و آزادی قدس شریف را از خداوند منان خواستارم.

دکتر ارسلان سالاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان