رشت-هویت گیلان:پخش زنده در صفحه اینستاگرام شورای اسلامی شهر رشت توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام مسدود شد.

به گزارش هویت گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ؛ مدیر روابط عمومی شورا با اشاره به بسته شدن پخش زنده در صفحه اینستاگرام شورای رشت اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس تصویری از سردار دل ها ، شهید حاج قاسم سلیمانی در صفحه اینستاگرام شورای رشت بارگذاری شد و پس از آن پخش زنده صفحه شورا توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام مسدود شد.

مرتضی شعبانی با بیان اینکه چنین رفتارهایی نشانه خصومت دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: یاد و خاطره شهید سلیمانی در قلب و اندیشه مردم ایران و تمامی آزادگان جهان برای همیشه ماندگار است و چنین رفتارهایی به غیر از اینکه نشانه ترس و حقارت دشمنان نظام را بیش از پیش نمایان کند بازخورد دیگری نخواهد داشت.

وی به برگزاری جلسه انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: قرار بود امروز مورخ ۷ / ۷ / ۱۴۰۰ همچون هفته های قبل ، جلسه شورای ششم رشت از طریق پخش زنده صفحه اینستاگرام شورا پخش شود اما به واسطه این اقدام اینستاگرام ، متاسفانه امروز نمی توانیم جلسه شورای رشت را با موضوع انتخاب شهردار را از طریق پیج شورای شهر رشت پخش کنیم .

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت افزود: شهروندان محترم می توانند پخش زنده جلسه امروز شورا را از طریق صفحه شورای شهر رشت در سایت آپارات به آدرس
http://aparat.com/shora.rasht
و همچنین از پیج اینستاگرامی شهر باران با آدرس
http://instagram.com/shahr_baran

دنبال کنند.