انزلی-هویت گیلان:مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: شرکت در جشنواره ها و به نمایش گذاشتن توانمندی های بخش تعاون در گسترش و توسعه شرکت های تعاونی موثر است.

به گزارش هویت گیلان نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار روفاه اجتماعی استان گیلان :همزمان با دومین روز از هفته تعاون مراسم تجلیل از ۵ شرکت تعاونی برتر با حضور علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان و میر غضنفری فرماندار شهرستان بندرانزلی به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

علیزاده پیش از مراسم در نشست با تعاونگران با تبریک هفته تعاون تعداد شرکت های تعاونی بندرانزلی را ۲۰۵ شرکت تعاونی فعال و در دست اقدام با ۴۵۰۰ عضو و ایجاد فرصت شغلی برای ۵۷۰۰ نفر با سرمایه ای بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

 

وی با بیان این مطلب شهرستان بندرانزلی را یکی از شهرستان های موفق و توانمند در بخش تعاون دانست.

 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان شرکت در جشنواره ها و به نمایش گذاشتن توانمندی های بخش تعاون را در گسترش و توسعه شرکت های تعاونی ضروری عنوان کرد.

 

در این مراسم از شرکت های تعاونی آرتین بنا تولیدکننده انواع حلب های رنگی ،پروفیل و سقف کاذب با اشتغال زایی برای ۵۶ نفر، تعاونی پره شهدای میان با ۹۰ نفر عضو در زمینه صید ماهیان استخوانی، اتحادیه شرکت های تعاونی مسکن مهر متشکل از ۱۱ تعاونی با یک هزار و ۷۱۲ عضو، تعاونی فیله شمال فعال در زمینه فرآوری و بسته بندی ماهی و مرغ و شرکت تعاونی حمل و نقل کامیونداران در زمینه حمل و نقل دورن و برون شهری به عنوان ۵ شرکت تعاونی برتر شهرستان بندرانزلی تقدیر شد.