رشت-هویت گیلان:رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان از فراخوان جذب مدرس در این دانشگاه از ابتدای شهریور ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش هویت گیلان از رشت ؛ دکتر بابک نوروزی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان صبح امروز در نشست خبری با رسانه های گروهی استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن تبریک ۱۷ مرداد گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روزخبرنگاراظهار داشت:دانشگاه جامع علمی کاربردی از متولیان آموزش های مهارتی است که در اجرای این نوع آموزش ها پیشتاز می باشد.

 

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ۱۶ مرکز دانشگاهی فعال در استان ، ۹۱ رشته در مقطع کاردانی و ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی می باشد.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اشاره پذیرش دانشجو در این دانشگاه خاطرنشان کرد:متقاضیان تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان از تاریخ ۲۴ مرداد ماه سال جاری به مدت یک هفته فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

 

وی در خصوص فراخوان جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تصریح کرد: متقاضیان علاقه مند به تدریس می توانند از ابتدای شهریور ماه سال جاری با مراجعه به ادرسhttps://gi.uast.ac.ir/ ثبت نام کنند.

 

وی با بیان اینکه کلاس های دروس نظری در دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت مجازی برگزار می شود ، اظهار داشت:کلاس های دروس نظری که دارای واحد عملی باشند و همچنین کلاس های دروس مهارتی و عملی بصورت حضوری با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

نوروزی در خصوص روند انجام تزریق واکسیناسیون کرونا برای اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: واکسیناسیون اساتید از هفته گذشته و براساس برنامه ریزی ها انجام شده است واکسیناسیون دانشجویان نیز براساس زمانبندی های اعلامی در آینده انجام خواهد شد.

 

وی ارتقای رشد کیفی مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی را از اهداف این دانشگاه عنوان کرد و افزود: آموزش های کوتاه مدت نیز با همکاری اصناف و صنعت برای متقاضیان برگزار می شود.

 

نوروزی یادآور شد: رشته‌های جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس نیاز منطقه و استان در راستای ایجاد فرهنگ کارآفرینی و مدل سبک کار زیست بومی راه اندازی می شود.

 

وی رشته های تحصیلی پرورش قارچ ، طراحی عدسی و فریم عینک ، کارشناسی ایمنی در کار ، کارشناسی حقوق ورزشی ، کاردانی حرفه ای تکنولوژی را از رشته های جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان عنوان کرد.

 

نوروزی گفت: تاکنون در خصوص افزایش شهریه در ترم جدید هیچگونه ابلاغی صادر نشده است و دانشگاه علمی کاربردی یکی از کم هزینه ترین مجموعه های آموزشی می باشد.

  • نویسنده : رشت-سمانه عادلی راجیری