رشت-هویت گیلان:این تفاهم نامه در راستای بهره مندی هسته ها و واحدهای فناور و شرکتهای دانش بنیان، از فضاهای فیزیکی دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان است که به منظور راه اندازی خط تولید و تجاری سازی محصولات شرکت های فناورY بین این دو سازمان منعقد شد.

به گزارش هویت گیلان؛این تفاهم‌نامه با حضور دکتر رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان و دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان به امضا رسید.

 

این تفاهم‌نامه که دارای ۷ ماده است در راستای تقویت و توسعه همکاری‌های فی مابین با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای پارک علم و فناوری گیلان و دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان منعقد شده است.

 

در این تفاهم نامه موضوعاتی مانند همکاری به منظور تجاری سازی محصولات فناورانه طراحی و تولید شده مورد نیاز دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان توسط شرکت‏های دانش‏بنیان و فناور؛ ایجاد زمینه‌های مناسب جهت بهره‌گیری از توانمندی‌ها و خدمات از قبیل تحقیقات پژوهشی و همچنین انجام پروژه‏های پژوهشی کاربردی و رفع نیازهای فناورانه دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان و واحدهای تابعه آن، آمده است.