رشت-هویت گیلان:مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری یادواره تلویزیونی شهیدان انصاری و نورانی در ساعت 18 روز سه شنبه،15 تیر در گلزار شهدای رشت خبر داد و تصریح کرد:برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این مراسم معنوی با حضور خانواده های شهدای کارمند و سخنرانان ملی انجام شده است.

به گزارش هویت گیلان؛عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان روز دوشنبه،۷ تیر در جلسه هماهنگی برنامه های نکوداشت یاد و خاطر شهیدان انصاری و نورانی و شهدای کارمند استان گیلان،ضمن گرامیداشت یاد و خاطر حادثه هفتم تیر و شهید مظلوم آیت اله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق حضرت امام (ره) و ۴ شهید گیلانی حادثه هفتم تیر(شهیدان دکتر حسن عضدی،دکتر سیف اله عبدالکریمی،دکتر جواد سرافراز و دکتر محمد صادق اسلامی)اظهار کرد:یادواره تلویزیونی شهدای کارمند استان با محوریت تنها استاندار شهید کشور،شهید مهندس علی اخوین انصاری و معاون ایشان شهید مهندس علیرضا نورانی برگزار می شود.

 

عبداله پاکاری از برگزاری یادواره تلویزیونی شهیدان انصاری و نورانی در ساعت ۱۸ روز سه شنبه،۱۵ تیر در گلزار شهدای رشت خبر داد و تصریح کرد:برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این مراسم معنوی با حضور خانواده های شهدای کارمند و سخنرانان ملی انجام شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،همچنین از برگزاری دو برنامه محوری و گلباران در شهرستان های لنگرود و رودسر نیز خبر داد و خاطرنشان کرد:این دو برنامه نیز عصر روز دوشنبه،۱۴ تیرماه بر سر مزار این دو شهید در زادگاهشان انجام خواهد شد.

 

پاکاری ادامه داد:با تاکید خانواده های شهیدان انصاری و نورانی به منظور حفظ سلامت مردم در شرایط کرونا،این یادواره ها با جمعیت محدود و به صورت تلویزیونی برگزار خواهد شد.

 

وی گلباران مزار شهدای کارمند استان و دیدار استاندار با خانواده های شهیدان انصاری و نورانی را از دیگر برنامه ها دانست و یادآور شد:با همکاری استانداری،نماهنگ شهید علی انصاری همزمان با سالگرد شهادت ایشان رونمایی خواهد شد؛این نماهنگ به شرح زندگی شهید انصاری از تحصیل در آمریکا تا لحظه شهادت می پردازد. سرهنگ حسن حبیبی،جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان نیز،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور،اضافه کرد:ایران بیش از ۱۷ هزار شهید ترور دارد که نشان دهنده اوج دشمنی و عناد استکبار جهانی با انقلاب و ملت ایران است.

 

وی با اشاره به برگزاری تلویزیونی یادواره شهیدان انصاری و نورانی با تاکید بر حفظ سلامت مردم،خاطرنشان کرد:در این مراسم به تبیین ابعاد مختلف از شخصیت جامع شهید انصاری پرداخته خواهد شد،زیرا این شهید بزرگوار هم از نظر علمی و هم از نظر مدیریتی تراز بود.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان،شهید انصاری را الگوی مدیریت در نظام اسلامی دانست و گفت:مدیران باید سبک مدیریتی شهید انصاری را الگوی خود قرار دهند.