رشت-هویت گیلان:فرمانده انتظامی رشت گفت: 580 جفت کتانی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بازار اين شهرستان كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری هویت گیلان؛سرهنگ محمود حافظی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با احتکار و قاچاق کالا اظهار داشت: احتکار و قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس است.

 

وی در ادامه گفت: ماموران کلانتری ۱۲ در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی تعداد زیادی کتانی قاچاق در انباری در بازار رشت رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: پلیس پس از بررسی لازم و اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۵۸۰ جفت کتانی قاچاق خارجی را کشف کرد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه متهم ۴۷ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش کالای قاچاق کشف شده، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

 

سرهنگ حافظی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات قاطع در راستای مقابله با قاچاق و احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.