رشت-هویت گیلان:مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان با حضور در استانداری گیلان در مرکز سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی مردم استان از طریق سامانه تلفنی 111 شد.
به گزارش هویت گیلان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان ، با عنایت به استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمت رسانی به مردم و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد ، وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۱ با حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گیلان ، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم شریف استان گیلان بود و به سوالات و مشکلات مردمی در حوزه خدمات و فعالیت های شرکت آب منطقه ای ، پاسخ داد.
https://hoviyategilan.ir/?p=5167
Tuesday, 10 September , 2024