رشت-هویت گیلان:مدیر عامل شرکت مخابرات ایران کسب رضایت مشتریان و بهره وری حداکثری از منابع موجود را از اولویتهای مهم سال جاری در شرکت مخابرات ایران عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری هویت گیلان نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در این سفر که شنبه ۷ فروردین ماه انجام شد، با حضور و بازدید میدانی از مراکز مخابراتی منطقه گیلان ، نحوه خدمت رسانی به مشتریان و راهکارهای افزایش کیفیت را مورد بررسی قرار داد.
وی افزود: به علت حجم گسترده ارائه خدمات ، یکی از دغدغه های اصلی شرکت مخابرات ایران رضایتمندی حداکثری است که با هماهنگی و تلاش در راستای افزایش کیفیت سرویس ها و همچنین کیفیت شبکه مخابراتی، میتوان به نتیجه مطلوب که همان افزایش میزان رضایتمندی مشتریان است برسیم .
مهندس سلطانی همچنین به اتفاق هیئت همراه ، از نزدیک به بررسی وضعیت موجود و چگونگی پاسخگویی به مشتریان در مرکز تماس ۲۰۲۰ و سالن پاسخگویی ۱۱۸ مخابرات منطقه گیلان پرداخت .
مهندس سلطانی در جلسه شورای اداری مدیران با اشاره به لزوم وجود فضای رقابت در حوزه های صنعت ICT اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که مجموعه مخابرات با رعایت موازین عدالت و با یاری و همدلی سایر بخش های حوزه ارتباطات کشور باعث توسعه بازار و به تبع آن کسب رضایت مشتریان شود. نیازهای ارتباطی مردم و شرکتهای ارائه دهنده خدمت به خدمات شرکت مخابرات رشد چشمگیری داشته که تلاش داریم در سال ۱۴۰۰ و در قالب برنامه مدون، تمام مطالبات این بخش پاسخ داده شود.
وی در ادامه این جلسه به تشریح وضعیت شبکه استان گیلان پرداخت و اظهار داشت: برنامه توسعهای مناسبی در حوزههای فیبرنوری روستایی، شهری و استانی و توسعه تلفن ثابت، همراه؛ سرویسهای باند پهن، ADSL و همچنین توسعه فیبرنوری FTTH در سال ۱۴۰۰ داریم که امیدواریم با همکاری همه دستاندرکاران استان محقق شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران عدم همخوانی هزینه و درآمد را یکی از مشکلات اصلی مخابرات دانست و افزود : برگزاری جلسات مستمر با شرکت املاک مخابرات ، پیگیری اصلاح تعرفه ها از مبادی مربوطه ، تفویض اختیارات به استان ها در چارچوب ضوابط خاص ، پیگیری وصول مطالبات و برنامه ریزی جهت اجرای مباحث توسعه ای استان ها از جمله کارهایی است که با تلاش جهادی همکاران ستادی و مناطق صورت گرفته و امیدواریم اثر بخش واقع شود
در ادامه علیرضا پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان ، گزارشی درخصوص وضعیت پاسخگویی اپراتورها، میانگین مدت زمان انتظار مشتریان، تعداد تماس های ورودی و همچنین وضعیت پاسخگویان مرکز تماس ۲۰۲۰ ارائه نمود .
مدیرمخابرات منطقه گیلان همچنین با ارایه گزارشی ازاهم پروژه های در دست اقدام استان ، چالش ها و تنگناهای موجود و راهکارها و پیشنهادات را تشریح کرد و سپس تعدادی از معاونین و مدیران به تشریح وضعیت حوزه تحت سرپرستی پرداختند.
https://hoviyategilan.ir/?p=297
Tuesday, 8 October , 2024